FANDOM

Kaileena.jpg
Druga walka z cesarzową przypada w Świętych Jaskiniach. Jest to piąty boss w grze. Walka jest o wiele trudniejsza niż ta pierwsza walka. Śmiało można powiedzieć, że Kaileena to najsilniejszy boss nie tylko w Duszy Wojownika, ale i w całej trylogii. Po pierwsze - gdy uderzamy cesarzową to traci ona o wiele mniej życia niż za pierwszym razem. Po drugie - Kaileena używa spowalniania czasu. Można temu zaradzić na dwa sposoby. Można też spowolnić czas, albo trzymać się blisko końca platformy, bo gdy wtedy się spuścimy cesarzowa nam nic nie robi i spokojnie możemy przeczekać spowolnienie czasu. Po trzecie - cesarzowa po straceniu 1/3, połowy i 2/3 paska życia podnosi się do góry, ale tym razem Kaileena nieprzywołuje już besti, tylko wiry, które odbierają dużo życia. Podczas walki z Kaileeną są dwa filmiki i jedna przepychanka. To właśnie wtedy cesarzowa podnosi się do góry. Po odebraniu Kaileenie całego paska życia zabijamy ją i wtedy kończy się gra. Jej ciało połyka Dahaka, ale w oficjalnym zakończeniu Kaileena nie umiera. Gdy odblokujemy wszystkie ukryte życia weźmiemy magiczną broń zwaną miecz wody. Wtedy może się zdawać, że niewalczyliśmy z cesarzową, ale to nieprawda. Walka zostaje tylko przewinięta i wtedy właśnie przychodzi Dahaka i przerywa nam rozmowę z imperatorką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki