FANDOM

Klompa.jpg
Klompa to pierwszy boss w Prince of Persia Dwa Trony. Pojedynek toczymy z nią na arenie. Jest ona ogromna i wydaje się za trudna na pierwszego bossa, ale to jest pierwsze wrażenie. Walka z nią trwa około trzy minuty. Musimy wspiąć się po belkach i skoczyć na plecy Klompy. Trzeba będzie wbić jej trzy razy sztylet. Najpierw w plecy, później w dłoń a na końcu w oko. Potem zejdziemy z Klompy i musimy się wspiąć na drugie belki, które znajdują się na przeciwko tamtych. Znowu się wspinamy i wbijamy sztylet Klompie w plecy. Później ona łapie nas rękami, a my jej wtedy ponownie wbijamy sztylet. Ona wyrzuca nas do góry my lądujemy na jej głowie i wbijamy jej sztylet w drugie oko. Wtedy Klompa traci wzrok. A potem gdy ona już nas niewidzi to możemy uderzać ją w nogi, co odbiera jej dużo życia. Gdy traci cały pasek życia słabnie. Wtedy my na nią wchodzimy i wbijamy jej sztylet w plecy. Potem skaczemy i znowu wbijamy jej sztylet w plecy, a na samym końcu sztylet wbijamy w głowę, po czym Klompa pada i umiera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki