FANDOM

Farah
Farh

Farah w "Piaskach Czasu"

Farah

Farah w "Dwóch Tronach"

Imię Farah
Nazwisko (nieznane)
Rodzice Ojciec - Maharadża
Broń Łuk
Tytuł Księżniczka
Status Żyje
Głos Agnieszka Fajlhauer
Występowanie "Piaski Czasu" i "Dwa Trony"

Przed akcją gry

Na temat tego, co robiła Farah przed akcją gry niewiadomo nic.

Prince of Persia Piaski Czasu

W piaskach czasu Farah występuje. Farah jest naszą pomocą w tej części Prince of Persia. Pomaga nam w walce i odblokowaniu różnych przejść. Można nawet powiedzieć, że w dalszych zapisach Farah będzie dziewczyną księcia. Gdy ona zginie kończy się gra. Tuż przed cofnięciem czasu w klepsydrze Farah zginie. Na koniec gry, gdy walczymy z Wezyrem,  Farah nas wtedy nie zna, a gdy już zabijemy Wezyra, książe pocałuje księżniczkę. Ta powie, że nazbyt wiele sobie pozwala, ale książe cofa czas, więc to nigdy nie miało miejsca. Farah pyta księcia o imię, a ten jej odpowiada, żeby mówiła na niego "Kakolukiu". Na koniec gry Farah nosi inny strój, białą spódnice.

Prince of Persia Dusza Wojownika

Farah nie występuje w tej części gry, ale na koniec gry pokazany jest film, na którym Farah zostaje przywiązana do belki i porwana.

Prince of Persia Dwa Trony

W dwóch tronach Farah występuje. Jednak pojawia się bardzo późno, bo dopiero w siedemnastym zapisie. Farah nas wtedy nie zna, dlatego że namieszaliśmy w biegu czasu. Gdy książe wypowiada jej imię ona pyta się go, skąd zna jej imię. On tłumaczy się, że słyszał różne opowieści. Farah wygląda znacznie inaczej, nie tylko, dlatego że jest inna grafika, ale też dlatego, że minęło siedem lat od wydarzeń z piasków czasu. Farah zmieniła się też w zachowaniu. Jest bardzo stanowcza i nie jest łatwowierna. Z początku nieufa księciowy, ale później się to zmienia. Kłóci się z księciem w zapisie"Harem", tuż po zabiciu Mahasti. Pogadza się z nim, dopiero siedem zapisów później się godzą. Niestety parę zapisów po zabiciu bliźniaków Wezyr porywa Farah. W zapisie "Taras" widzimy jak Farah została uwięziona przez Wezyra. Po śmierci Wezyra, Farah pomaga nam się ubudzić ze snu, po obudzeniu, Farah pyta się księcia, skąd zna jej imię, a książe odpowiada, to co powiedział do niej kiedyś w piaskach czasu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki