FANDOM

Mahasti.jpg
Drugim bossem, z którym się zmierzymy będzie kobieta Mahasti. Stosuje ona podobną taktykę do cesarzowej Kaileeny i do Shahdee. Ma dwa miecze, które przypominają miecz węża. Uderzanie mieczami bardziej przypominają ciosy Kaileeny, ponieważ niektórych nie można wybronić. To co jest podobne w taktyce walki Shahdee to zabójczy kop. Stosuje ona jednak połączenie jeszcze jednego bossa, mianowicie Dahaki, ponieważ skacze tak jak on. Z Mahasti są trzy przepychanki. Pierwsza jest bardzo szybko. Wystarczy odebrać Mahasti około 1/9 życia. Dalej walczymy znowu z Mahasti. Gdy Mahasti ma 3/4 życia jest z nią kolejna przepychanka. Podczas przepychanki pokazuje się filmik, w którym Mahasti daje kopa księciowi, a on zamienia się w mrocznego księcia. Wtedy Mahasti przed nami ucieka skacząc na drugą stronę. My musimy za nią biec i gdy ją złapiemy spowolnić czas. Wtedy możemy zadać jej siedem ciosów, a ona ucieka. A gdy już Mahasti ma 1/9 życia to jest z nią ostatnia przepychanka. Podczas tej przepychanki też pokazuje się filmik, w którym książe odbija Mahasti od głowy, a ona spada na dół. Z bossem walczymy około sześciu minut.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki