FANDOM

Sztylet czasu
Sztylet.jpg

Sztylet czasu w "Piaskach Czasu"

Sztylet2.jpg

Sztylet czasu w "Dwóch Tronach"

Nazwa Sztylet czasu
Kombinacja Cztero-ciosowa, nie rozbija ścian
Umiejscowienie Skarbiec Maharadży
Status Oddany
Występowanie "Piaski Czasu" i "Dwa Trony"

Sztylet w "Piaskach czasu"

W tej części sztylet występuje prawie od początku, aż do końca gry. Pełni bardzo ważną rolę. Można nim cofnąć, spowolnić czas na parę sekund i zamrozić potwory. Magiczna broń znajduje się w skarbcu i zostaje przez nas wykradziona. Książe wbija sztylet w klepsydrę pod namową wezyra Zervana, co uwalnia piaski czasu, a wtedy ludzie zmieniają się w piaskowe potwory. Wbijając sztylet w potwora dostajemy jeden piasek czasu. Możemy go wykorzystać na różne sposoby podane wcześniej. Pod koniec gry w zapisie "Honor i chwała" książe wbija sztylet w klepsydrę i cofa czas. Tą bronią książe zabija Zervana. Na koniec gry książe całuje Farah i po tym wydarzeniu cofa czas, gdzie Farah już tego nie pamięta. Następnie książe oddaje sztylet Farah.

Sztylet w "Dwóch Tronach"

W tej części sztylet też występuje prawie od początku, aż do końca gry. W tej części sztylet też ma wyjątkowe znaczenie. Sztylet mamy okazję dostać w zapisie "Sala tronowa". Pokazuje się wtedy film, na którym pokazane jest jak Zervan trzyma sztylet. Zabija nim Kaileenę i wbija sobie w klatkę piersiową. Wtedy następuje transformacja Zervana. Staje się on nieśmiertelny. Też zabijamy nim potwory. Na końcu walczymy tym sztyletem z Zervanem, po czym go zabijamy. Wtedy na filmie pojawia się duch Kaileeny, któremy książe oddaje sztylet i cesarzowa wraz z tą bronią znika.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki