FANDOM

Wezyr.jpg
Wezyr jest czwartym bossem w Prince of Persia Dwa Trony. Prawie od początku jego zabicie było głównym celem gry. Wezyr po transformacji wygląda jak ogromna pszczoła. Jest o wiele trudniejszy niż w Piaskach Czasu. Początkowo cały czas uderzamy Wezyra i walka jest bardzo łatwa, ale gdy Wezyr straci około 1/3 życia to pokazuje się filmik, na którym Wezyr przywołuje kamienie o ogromne skały. Po filmiku Wezyr od nas ucieka i leci wyżej byśmy nie mogli go dorwać. My biegniemy po ścianie, następnie się od niej odbijamy i zadajemy Wezyrowi trzy ciosy sztyletem. Wtedy Wezyrowi odnawia się trochę życia, bo ma teraz 3/4 życia. Spada mu wtedy kawałek ubrania pszczoły. Poźniej znowu gonimy Wezyra, ale trzeba ciągle uważać na skały i kamienie, które koło nas latają. Ponownie odbijamy się od ściany i ponownie zadajemy trzy ciosy sztyltem Wezyrowi. Spada mu kolejny kawałek ubrania. Tym razem traci trochę życia, bo ma teraz 1/2 życia i 1/3 z połowy. Znowu go gonimy, odbijamy się od ściany i zadajemy dwa ciosy sztyletem, a następnie wbija mu miecz króla. Zostaje Wezyrowi 1/3 życia. Po tym pokazuje się filmik, na którym Wezyr leci wyżej i tworzy nam takie jakby schody. My się po nich wspinamy, a Wazyr rzuca w nas ogromnymi bąbelkami. Gdy będziemy na samym szczycie schodków, to tam rzucamy się na Wezyra i wbijamy mu sztylet w klatkę piersiową. Wtedy razem z Wezyrem spadamy na dół i pokazuje się film, na którym Farah zostaje uwolniona a Wezyr wypowiada ostatnie słowa: "Nie to obiecał mi sztylet!". A następnie Wezyr umiera, a wraz z nim wszystkie potwory. Walka trwa około sześciu minut.    

Więcej z Fandomu

Losowa wiki